Sunday, December 13, 2009

..my kazen wedding..

Date : 12.12.2009
Day : Saturday
Venue : Seremban


yesterday is mykazen wedding..so dalam pukul 9am aku,mak n dania bergerak g seremban uma mak ngah ku..n nak dekat pukul 11 kami sampai di sana.mase 2 pengantin xada lagi la..meka tengah bersiap2 di rumah makcik.

pukul 1 baru la pengantin tiba. Ni pic pengantin yang sempat di ambil ^_^


Abg Faiz n his wife

After da makan sume n tengok pengantin, kami pun pulang ke melaka dalam pukul 2. I felt so tired on dat day sebab kene layan Dania yang x berhenti2 nak merayap 1 uma 2..

Ni la Dania yang sgt lasak itu..^_^

Friday, December 11, 2009

kantoi..uwaaa...

aku sudah berjaye melihat result examku
setelah beratus2 kali mencuba(terlalu ramai student=sever bz)
as a result...kantoi..huhu........
subjek2 yg mencabar minda telah membuatkan result ku
down-sindrom..huhu
(lulus ok la 2 kot)
tapi agak keciwa la jugak sikit..
ape boleh buat..saya terima dengan redha..
saya telah berusaha..ALLAH yang tentukan..
mungkin ada hikmah disebaliknye...=)

Tuesday, November 10, 2009

..fiNAL pAPeR..

2morrow is my final paper...
xsbrnye nk abes..huhu...
nnt xde la pecah kepala lg nk pulun study lg..huhu..
bleh la rilex kejap....tp
paper utk esk sgt la mncabar...camne nk score ek?..
paper esok ialah Occupitional Safety and Health..
da mcm bdk law la plk sy ni...
byk2 undang2 industry yg nk kne hafal...
argghhh....tension..mymind is not set 4 memorizing...
cmne ni????....xpe2...i'll try...hope i can do it...
go go caiyok..gambate!!!...
aku harap paper OSHA ni lagi sng ckt dr paper CHM510 smlm...amin...