Tuesday, July 27, 2010

KoTa KeriangaN

Salam manis untuk semua,, petang ni saya nak share dengan awak2 semua pasal kegembiraan kami sewaktu di Kota Keriangan,, Genting Highland.. kami pergi naek atas sana on last saturday.. kami pergi menaiki bas Go go Genting from KL Sentral..huhu.. Kami pergi ni ikut pakej so,, wang kos yang diperlukan adalah sebanyak RM41 je..(harga ni untuk bas pergi-balik dan outdoor game's tiket)

Before,, saya nak share gambar2 kami di sana,, saya nak luahkanlah sedikit rasa tidak puas hati saya kepada driver bas yang kami naik tu.. Saya rasa,, driver tue macam tak ada perasaan je.. Geramlah juga saya even yang kena tue bukan member saya.. Cerita die camni,, masa bas yang kami naiki itu hendak mulakan perjalanan,, ada member salah beberapa orang penumpang ni terdatanglah lewat sikit.. Kawan yang dalam bas tu pun,, suruhlah driver tue tunggu sekejap.. tapi die tue buat tak tahu je.. So,, kawan tu pun macam agak tension la dengan driver tu.. so,, die balik la ke seatnya.. Then,, masa bas tu baru je gerak dalam 3,4 langkah.. Kawan yang tadi tu pun menjerit,, "Uncle,, berhenti!! saya dah nampak kawan saya tengah kejar bas ni.." Tapi,, yang buat kawan tu lagi bertambah bengang saya turut merasa begitu dengan driver itu ialah,, die tue boleh je bawa bas lagi laju kehadapan.. Tanpa rasa prikemanusiaan,, die tinggalkan je kawan tue begitu.. tak patut betol!!.. saya rasalah kan,, kalau dia berhenti sekejap, tak beri kesan pun pada kami penumpang lain.. Ish,,tak patut betol driver tue.. Kejam!!

Itu sahajalah cerita saya,, jomlah kita layan picha kami di sana.. (^_^)


KAMI = 10 of us go together..

colourful..LIKE

our first game on dat day is...

cyclone

dat boy are very talkative..

2nd game,, corksrew.. BEST..

3rd game is...

Pirate Ship..huhu

sayalah perosok..hehe..ops...nasib baek tak pecah..

4th game is spinner = peningnye saya..

hepi2...NICE!!

hoorey...yeay..(^^,)

sweet memory'2010

note : tak dapat naek sume game dis time,, terlalu ramai manusia on that day.. 6 game only.. however,, we have fun there.. 

Sunday, July 25, 2010

zoo


last saturday,,on 17 July.. I went to zoo with mymum, mykazen (Tasha) and myniece (Dania).. seronok,, coz da lame tak pergi zoo.huhu..

tasha and dania

peace..

kakak + adik = menunggang kuda

budak suka berposing..(^^,)

burrung bercinta..huhu..


Dania,, Tasha,, Mymum

Ish dania ni,, pi zoo pun nak bawa baby gajah die..

kawan siapakah itu??..huhu

padang pasir ka??

tiger in shop.. pliz buy one for me..hehe...

Wednesday, July 14, 2010

bEbas,, but no realy la..

Hi blogger frenz,,sorilah lama tak update blog.. sekarang dah makin busy la..saya baru saje habis indutrial training last friday..so,, last week saya sibuk menyiapkan report untuk dihantar ke bos..but now,,I'm free from go to work everyday..huhu..I got freedom.. yess! ^_^ tapi,, tak la sangat free kerana saya terus kene masuk kuliah yesterday.. tak bestnye coz tak ada cuti sem.. tak dapat cuti2 malaysia..:'(
memory at MPOB
however,, masa practical tue,,saya mendapat pengalaman yg sangat menarik..staff2nye semua baik2 belaka.. its like 1family in 1company.. love that place.. ^_^

then,, sebelum memulakan kehidupan sebagai pelajar semula,, saya menghabiskan weken saya dirumah.. on last Saturday,, saya pergi tengok wayang lagi.. sekarang dah jadi kaki wayang tau..huhu.. saya pergi tengok cerita ZOO with mymum, pakcik, makcik and kazen2.. cerita ni ok la,, sesuai untuk tontonan semua lapisan masyarakat.. huhu.. cerita ni kelakar,, sape2 yang nak bergelak tawa,, silalah menonton ya.. ^_^

nota kaki : ekceli byk picha yang nak di share,, tapi,, tenet tak lajulah.. so,, tak dapatlah saya nak ber'blogwalking' selalu.. maaf ya kawan2.. bila tenet laju,, saya ziarah kalian ya..^_^