Tuesday, November 16, 2010

Award : Blog Cantik

Salam readerz,,

U'ols know what???
Fatin dapat award lagi..Yeay.!!
Sudah lama tak dapat Anugerah seperti ini..huhu
Terharunye..T_T

So,, inilah award yang fatin dapat..^_^

Award ini di anugerahkan oleh misyamissyou
Award Blog so Cantik,,
cantik ke myblog??..i want to know..pliz answer..hehhe

Untuk memastikan fatin dapat award ini,,
so,, fatin nak perlulah jawab soalan yang misyamissyou nak tahu jawapa nyer..

1. Nickname untuk Pemberi award
Betol tak ni nickname awak?..huhu

2. Ucapan untuk pemberi award
Terima kasih setinggi gunung di ucapkan di atas kesudian misyamissyou memberikan fatin anugerah ini..
Saya rasa berbangga dan sangat terharu.. ayat sgt skema di situ..huhu..

3. Nyatakan 6 favourite singer or band yang anda minat
Alamak payah nak jawab ni,, ekceli fatin tidak la fanatik kepada penyanyi2 itu..
apa yang fatin suka ialah lagu mereka,, kalau lagu tersebut kena dengan keinginan fatin,, fatin layan saja lah..
so,, fatin tak tahu nak letak singer apa..huhu..

4. Tag 10 orang
Fatin nak tiru macam misyamissyou lah,, i'll inform at chat box..

DONE


note : I want to sleep.. Sambung esok pula BW.. Nite.. (-_-)

Monday, November 15, 2010

Entry Laju2

Salam readerz..

tengok tajuk pun dah tahukan..
Tapi kenapa??
Fatin nak balik Melaka..yeay!!
Untuk ape??
ala..rayakan nak dekat.. berayalah..huhu..
Macamlah kat rumah sambut raya haji sangat..;p
As u know,, orang selatan tanah air,,
manalah sambut raya haji sangat seperti orang pantai timur..
Is it right?.ermm..iyekan saja ye..huhu..^_^

Ekceli,, Fatin baru je abes presentation proposal
for Final Year Project(FYP)
aduh,, sangat payah nak explain even i'm understand what i'm going to do..T_T


erm.. susahkan untuk explain something kat orang..
tak kiralah pasal pelajaran or apa2 sajalah..
Fatin memang tidak pandai mengajar orang..
sejak dari dulu lagi..
but,, saya tidak kedekut ilmu ya.. harap paham di sini..^_^
if myfrenz as me about something they do not know,,
i'll try harder to make them understand..
sometime,, ayat sangat tunggang langgang..
maaf,, fatin memang tak reti buat ayat yang proper..huhu..
sebab tu,, ayat at myblog pun.....oh no!! teruk gile..huhu

okeylah,, till here..
fatin nak gerak balik dah..
doakan fatin selamat sampai ke tempat yang di tuju..
mood : sekarang ni,, rasa sangat takut bila nak balik naek bus..T_T


p/s : contest still berlangsung,, moh la pakat ramai-ramai join contest-i-love-mymum


Sunday, November 14, 2010

12 Sifat Sahabat

Salam Bloggerz,,

Today,, fatin nak share dengan u'ols something that we should know..
dari title die pun kita dah tahu apa yang hendak fatin sampaikan,,
so,, jom kita check it out sifat2 yang ada pada seorang sahabat.. ^_^


1. Jika engkau berbuat bakti kepadanya, ia akan melindungimu
2.
Jika engkau rapatkan persahabatan dengannya, dia akan membalas baik persahabatanmu itu
3. Jika engkau perlukan pertolongan daripadanya berupa wang dan sebagainya ia akan membantumu
4. Jika engkau menghulurkan sesuatu kebaikan kepadanya, ia akan menerima dengan baik
5. Jika ia mendapat sesuatu kabajikan (bantuan) daripadamu, ia akan menghargai atau menyebut kebaikanmu
6. Jika ia melihat sesuatu yang tidak baik daripadamu, ia akan menutupnya
7. Jika engkau meminta sesuatu bantuan daripadanya, ia akan mengusahakannya
8. Jika engkau berdiam diri (kerana malu hendak meminta), ia akan menanyakan kesusahanmu
9. Jika datang sesuatu bencana menimpa dirimu, ia akan meringankan kesusahanmu(membuat sesuatu untuk menghilangkan kesusahan itu)
10. Jika engkau berkata kepadanya, nescaya ia akan membenarkanmu
11. Jika engkau merancangkan sesuatu, nescaya ia akan membantumu
12. Jika kamu berdua berselisih faham, nescaya ia lebih senang mengalah untuk menjaga kepentingan persahabatan.



Tapi, apa2 pun janganlah kita terlalu mengharap sahabat kita b like that.. Kita yang perlu ada sifat2 seperti di atas terlebih dahulu. Ekceli,, kawan memang senang untuk dicari,, but sahabat sejati sangat lah sukar. Hope kita semua dapat sahabat2 yang baik.. Semoga persahabatan yang terjalin akan berkekalan selamanya.. 


p/s : I Love myfrenz.. ^_^