Sunday, December 19, 2010

Award : From Syag

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera u'ols..

First of all,, fatin nak panjatkan kesyukuran kepada Illahi,,
coz fatin telah diberi peluang untuk mendapat award lagi..hehe..
ayat macam dapat Oscar Award je..haha
Award kali ini,, fatin terima dari Saudari Syag,,

Teng Syag,, sangat Berterima Kasih Okey..^_^
Hope our friendship here,, will everlasthing..

so,, fatin nak share award ni dengan kawan2 lain,
Bantalbuchuk
Enna
kamal
umar
Nascha

~ updated : tiba2 fatin rasa macam nak bagi award ni pd sume follower fatin~
so u'uols,, sudi2 lah ambil ya..
^_^

...............................................................................................................................

For ur information,, Syag ni baek orangnye,,
rajin juga ber'blogwalking' n komen2,,
dari ber'BW' la fatin kenal Syag ni..
sekarang ni,, beliau sedang melancarkan Thirty Day Blog Challenge (TTDC)
so,, if u'ols nak kenal dengan Syag,,
Sila-silalah pergi ke blog


okey lah,,
Till Then
^_^


Saturday, December 18, 2010

Yong Tau Foo

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera myLOVELY readers,,

hari ni,, fatin nak cerita pasal makanan lagi..hehe..
Yong Tau Foo?.. Sape tak penah makan Yong Tau Foo kat sini?..
If penah,, u'ols prefer yang sup or yang sos punya?
Kalau fatin,, I reall LOVE yang sup punya..ala,, yang jenis ada kuah sup tue..
Ekceli,, fatin dah lama teringin nak makan YONG TAU FOO ni..
tapi,, sejak kedai  Yong Tau Foo kat Banda Hilir dah berpindah,,
dan fatin tak tau dia move ke mana,, 
sejak itu lah fatin da tak dapat makan yong tau foo sup yang sedap.. T_T
Kalau dekat Shah Alam,, for sure tak ada yong tau foo sup,,
yang ada cumalah yong tau foo SOS..I dun really like it..huhu

But last nite,, fatin dapat makan YONG TAU FOO SUP,,
sangat2 sedap Ok,, lepas kempunan fatin..hehe..
Jom layan picha..^_^

ni tempat pilih isi apa yang kita nak dalam Yong Tau Foo
Banyak pilihan,, sampai rambang mata jadinya..hehe

 Kiri : antara benda2 yang fatin pilih,,
kanan : dia da jadi sup yang sedap ^_^


inilah kedai yang kami pergi,,
nak cuba?.. datang la MELAKA..^_^

info kedai :
Terletak di Tmn Bertam Perdana, Melaka
Closed on Monday
Open : 6.00 PM-12.00AM


p/s : fatin da macam JJM pula..hehe.. ;p



MyFirst GA by MummyChacha

03Selamat Sejahtera myLOVELY readers,,

Now,, fatin nak ajak u'ols join GA lagi..
Fatin join dis GA coz fatin telah di tag oleh Kak Et
GA ni di anjurkan oleh Kak Izan@mummychacha yang chumel.. ^_^

for more detail,, click banner ni ok..

2 blogger bertuah akan mendapat,,
ini

dan ini



dan,, ada juga 1 hadiah misteri tau,,so if nak tau,, jom la join..^_^


I wanna to tag :
Kak Lina
Sis Maslina

Tarikh Tutup : 11/1/2011


Gudluck pada mereka yang mencuba nasib..
^_^