Saturday, July 23, 2011

Beralih ARAH

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera myLOVELY readers!!

Lama fatin berdiam dirikan.. Fatin rasa sangat rindu dekat my lovely BLOG ni.. Ekceli,, ada banyak benda yang fatin nak cerita. tapi,, sumuanya dah berlalu.. Yang dah lepas tue,, biarlah ia berlalu. betol tak korang?.. Bak kata orang tua2,, yang sudah itu, tak perlulah dikenang.

Sekarang ni pun,, fatin dah menjalani kehidupan baru. I'm not a student anymore!!!Tapi sekarang,, fatin sudah menjadi seorang pekerja yang berdidikasi. hehe.. Segalanya berubah sekarang. Dah tak boleh nak enjoy lebih-lebih ngan kawan kelas dulu. Sangat merindui mereka. Aktiviti bergambar ke sana ke mari ke sinun pun dah semakin berkurang.. Hancurlah koleksi gambar2 saya. Aishhh..

Fatin start kerja pada 7 Julai 2011,, tiga hari selepas mymum operation. Alhamdulillah,, proses pembedahan mymum berjalan dengan baik. Sekarang pun,, mak fatin dah semakin sihat. Terima kasih kepada mereka2 yang telah mendoakan kesejahteraan buat my mum.. Fatin sangat hargainya, semoga ALLAH memberikan kalian kesejahteraan juga.

Kerja fatin sekarang ni,, more to CUSTOMER SERVICE. So,, perkara yang paling penting sekali ialah SENYUM.. Memang terpesonglah dari COURSE yang fatin amek masa study dulu..hehe.. Sekarang ni pun,, fatin masih dalam training lagi. Environment kerja pun OK lah.. Kawan2 sume nampak ok. Apa2 yang fatin tak tahu,, mereka tolong ajarkan. Tapi tak tahulah,, erm.. hope tiadalah orang yang membenci fatin ni. I'll try my best to be a good friend to everybody.

Oklah,, ni fatin nak share sikit picha masa my kazen wedding.
May ALLAH blesssed both of U ( Along and Kak Ayu)



Till then
^_^


Thursday, June 16, 2011

Hajat TERCAPAI

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera myLOVELY readers..

Fatin just nak share some experience fatin masa weken baru nie..
Hari ahad hari tue,, fatin pergi ke genting lagi..
Kali ini,, fatin pergi ikut rombongan Cik Kiah pula..
Kawan mak yang anjurkan..
Kali ni, fatin rasa sangat puas kot pergi genting..
Coz fatin dapat naik semua game OUTDOOR..

Game yang paling best gila..
Ialah SPACE SHOOT..
Fatin rasa,, kalau pergi genting tak naik SPACE SHOOT,,
rasa macam rugi je..hoho..
macam masa fatin pergi last year.. 
rasa tak puas coz tak dapat naek space shoot.. [HERE]


Ini aksi ketika naik PERMAINAN tercabut nyawa sekejab..
Sangat DAHSYAT.. tapi still tersenyum riang masa turun tue..hoho..


note : korang yang pergi GENTING nanti,,
jangan lupa naik SPACE SHOOT ya..

Till then
^_^

Wednesday, June 15, 2011

Muvee time : Kung Fu Panda 2 (3D)

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera myLOVELY readers..

Long times no news..
Sekarang fatin dah tak ada sumber untuk on9..
Dah apply STREMIX lama dah,, tapi sampai sekarang dia tak pasang..
Itu yang dah jarang mengupdate blog..
Sadiskan nasib blog fatin yang kesepian sekarang..hoho..
Ekceli,, banyak cerita fatin nak kongsi dengan korang.. tapi banyak yang dah basi..
so terpaksa fatin abaikan jelah..

So,, untuk entry pembukaan setelah lama tidak berUPDATE..
Fatin just nak review sikit tentang cerita yang sangat CUTE ni..
KUNGFU PANDA 2

Cerita ni sangat KELAKAR kot..Lawak2 je aksi si Panda ni..
PANDA tue sangat comel.. rasa macam nak cubit-cubit je dia..huhu
Fatin tengok cerita ni with mylittle kazen - TASHA
(Kena paksa rela dengan itu budak kecil..hoho..)
Nasib baeklah cerita ni best.. tak adalah rasa rugi tengok yang 3D ni.

Cerita ini adalah kesinambungan dari Kung Fu Panda 1.. Dalam cerita ini,, Panda cute atau namanya Po,, telah mendapat tahu asal usulnya.. Masa cerita yang 1st dulu,, mesti kita rasa pelik macam mana si Po ini,, mempunyai ayah seekor angsa. Padahal Po ni adalah Panda. So dalam Kung Fu Panda 2 ni,, Po dapat tahu dirinya yang sebenar dengan menggunakan kuasa KEHARMONIAN DALAMAN.. Dengan kuasa ini,, dia dapat bayangan tentang masa lampaunya ketika dia berada di tempat asalnya.. Setelah itu,, barulah Po dapat menewaskan Merak yang angkuh.

Rate : 4 stars..

Tontonlah yang 3D.. Sangat best..
Till Then
^_^