Thursday, June 16, 2011

Hajat TERCAPAI

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera myLOVELY readers..

Fatin just nak share some experience fatin masa weken baru nie..
Hari ahad hari tue,, fatin pergi ke genting lagi..
Kali ini,, fatin pergi ikut rombongan Cik Kiah pula..
Kawan mak yang anjurkan..
Kali ni, fatin rasa sangat puas kot pergi genting..
Coz fatin dapat naik semua game OUTDOOR..

Game yang paling best gila..
Ialah SPACE SHOOT..
Fatin rasa,, kalau pergi genting tak naik SPACE SHOOT,,
rasa macam rugi je..hoho..
macam masa fatin pergi last year.. 
rasa tak puas coz tak dapat naek space shoot.. [HERE]


Ini aksi ketika naik PERMAINAN tercabut nyawa sekejab..
Sangat DAHSYAT.. tapi still tersenyum riang masa turun tue..hoho..


note : korang yang pergi GENTING nanti,,
jangan lupa naik SPACE SHOOT ya..

Till then
^_^

Wednesday, June 15, 2011

Muvee time : Kung Fu Panda 2 (3D)

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera myLOVELY readers..

Long times no news..
Sekarang fatin dah tak ada sumber untuk on9..
Dah apply STREMIX lama dah,, tapi sampai sekarang dia tak pasang..
Itu yang dah jarang mengupdate blog..
Sadiskan nasib blog fatin yang kesepian sekarang..hoho..
Ekceli,, banyak cerita fatin nak kongsi dengan korang.. tapi banyak yang dah basi..
so terpaksa fatin abaikan jelah..

So,, untuk entry pembukaan setelah lama tidak berUPDATE..
Fatin just nak review sikit tentang cerita yang sangat CUTE ni..
KUNGFU PANDA 2

Cerita ni sangat KELAKAR kot..Lawak2 je aksi si Panda ni..
PANDA tue sangat comel.. rasa macam nak cubit-cubit je dia..huhu
Fatin tengok cerita ni with mylittle kazen - TASHA
(Kena paksa rela dengan itu budak kecil..hoho..)
Nasib baeklah cerita ni best.. tak adalah rasa rugi tengok yang 3D ni.

Cerita ini adalah kesinambungan dari Kung Fu Panda 1.. Dalam cerita ini,, Panda cute atau namanya Po,, telah mendapat tahu asal usulnya.. Masa cerita yang 1st dulu,, mesti kita rasa pelik macam mana si Po ini,, mempunyai ayah seekor angsa. Padahal Po ni adalah Panda. So dalam Kung Fu Panda 2 ni,, Po dapat tahu dirinya yang sebenar dengan menggunakan kuasa KEHARMONIAN DALAMAN.. Dengan kuasa ini,, dia dapat bayangan tentang masa lampaunya ketika dia berada di tempat asalnya.. Setelah itu,, barulah Po dapat menewaskan Merak yang angkuh.

Rate : 4 stars..

Tontonlah yang 3D.. Sangat best..
Till Then
^_^


Saturday, May 21, 2011

Jauh itu hanya sekadar JARAK

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera myLOVELY readers..

Siapa kat sini sedang bercinta jarak jauh?.. Cinta begini sangat extream kot..hoho.. Apa perasaan korang bila bercinta jauh-jauh ni. Adakah korang rasa cinta korang tergugat?.. Tak perlulah rasa begitu. Jauh itu hanya sekadar JARAK.. Kalau betul DIA adalah jodoh korang. Usah GENTAR!!. Jodoh tak akan lari ke mana. Jika DIA bukan jodoh korang. Redha sajalah. Mungkin ada yang lagi baik tercipta untuk korang.

Kat sini fatin nak sharelah sedikit tips yang boleh kekalkan kehangatan cinta jarak jauh ni..huhu.. bajet macam Dr.Cinta pula fatin nie..hoho..

Firstly,, yang sangat penting adalah kepercayaan..
Korang kena tanamkan sikap percaya dan mempercayai antara satu sama lain.
Keduanya,, korang perlulah saling berhubung..
Paling koman pun,, 1 hari 1 message pun jadilah..
Sekadar memberitahu khabar berita.. Tak adalah korang rasa risau2 selalu..
Ketiga,, korang mestilah setia
Janganlah main kayu tiga pula kat belakang..hoho
Tak baik tau memainkan perasaan orang..
Keempat,, jangan terlalu mengongkong
Beri kebebasan kepada pasangan anda..
Tapi bila si DIA dah beri kebebesan,, korang jangan pula salah gunakannya..
Lastly,, cari masa untuk berjumpa..
Kalau dah jauh tu,, sure ada terselit perasaan rindukan..
Jgn biarkan rindu itu memusnahkan perhubungan anda.
So,, carilah masa untuk berjumpa seketika.

Cukuplah 5 tips dari fatin. Yang lain2,, korang fikirlah sendiri.. hoho.. Akhir kata,, Jodoh dan Pertemuan itu di tangan tuhan. Kalau dah tiada jodoh,, korang bercinta macam mana pun.. Ia tetap tak akan menjadi. Renung-renungkan.. 

One more thing,, dun forget to wish her/his bezday..
If beri hadiah lagi BESH..hoho..


Love..Love..Love
Till Then,,
^_^