Tuesday, September 4, 2012

Taman Negara Merapoh

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera.. Salam 1 Malaysia.

Hi All, entry kali ni,, fatin just nak share dengan korang tentang percutian fatin di Taman Negara Merapoh. Ekceli, holiday kali ni lebih kurang macam sambil menyelam minum air la. Tujuan asal ke Merapoh untuk meminang anak dara orang untuk my kazen, then bila dah sampai sana kami bercutilah sekali.. ^^

Perjalanan sangat jauh,, rasa macam nak tercabut je pinggang duduk lama2 dalam kereta. But we enjoy when reached there. Duduk dalam hutan tu,, rasa tenang sangat dapatlah lari dari tekanan tempat kerja. Aktiviti paling best dekat taman negara sana ialah berenang2 bersama ikan KELAH.

 Kami di kaki bukit Gunung Tahan

Jambatan Gantung HERE
 Keriangan Bersama
Bermain-main bersama Ikan Kelah
Gambar kenangan semasa rombongan meminang..

Sangat seronok dengan percutian kali ini.
Even tak dapat berhubung dengan orang luar.
Sungguh,, line talipon tiada di kawasan ini..
hehe

Till then..

Tuesday, May 22, 2012

Shoot the SUNSET

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera to ALL viewer..

Hello hello semua,, faten nak share dengan korang beberapa hasil tembak-menembak SUNSET. Saje  mencungkil bakat ni.. hehe.. Faten nak cuba menggunakan myBUDDIES sewajarnya. Tak kan nak simpan je kot. Kesian mereka,, berhabuk pula nanti. hehe..

Let's check it out my shoot.




Inilah antara hasilnya,, so,, bagaimana?.. Feel free,, drop your comment about my picture ya!!

Anyway,, on 12 and 13 May lepas,, faten join NIKONCLUB's event. Sangat seronok,, kenal ramai photographer yg hebat2.. Banyak yang fatin dapat belajar dari mereka. Bila dah ada member photog ni,, lagi berkobar2 nak shoot picture banyak2 dan share dengan mereka semua.. weee..^^

Picture at NIKONCLUB Basic Photo 1 Workshop

Till then,,
^_^


Wednesday, May 9, 2012

#5 Wordless Wednesday

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera SEMUA!!!

Just wanna to share,,


Kedut2 kesayangan saya..
I LOVE myGRANDMA so much..

No matter what she was thinking.
I always be with her..
I always ask her pray,, in whateva I doing.
She seem LIKE myMUM also...



mood : still waiting the result of the latest interview on last friday..
hope doa dari dia dimakbulkan..
AMIN

^_^