Friday, June 12, 2009

keRISAUan menghilang...keTERKILANan melanda

setelah lame aku menunggu malam tadi..
pukul 1.15am baru la aku dapat melihat result aku..
so penantian ku selama ini telah berakhir..
kerisauan mula menghilang...
mula2 aku rasa sedih n terkilan la jgk melihat result 2..
mana tidaknye..just 0.06 to achive AD..
waaaaa...sedihnye...='(
tapi ape boleh wat..itu saja yang termampu..
setakat mane usaha kita,setakat itu je la kita boleh dapat..right??
Allah yg menentukan segalanye..DIA maha mengetahui...
mungkin ada hikmah disebaliknye..
setelah belajar utk menerima hakikat n memunasabah diri ni...
aku bersyukur dgn ape yg telah aku perolehi..
Bak kata mak n makcik aku...
"Ok la result 2..Bersyukur ye...Xmo tamak..terima seadanye..teruskan usaha.."

Pada kawan2 yang dapat AD dis sem...congrat yaa...
keep it up ur good work..
Pada yg xdapat AD mcm aku ni...
usaha lagi bersungguh2 pada mase akan datang..

No comments: