Monday, July 13, 2009

balik umah..huhu..

baru je datang shah alam 5 ari..
ari jumaat after abes class aku balik melaka...huhu
sengal je..mak aku pun xsempat rindu kat aku lagi..
aku dah balik uma blk..huhu...
ari jumaat 2..aku naek bas kul 8.15pm..
coz klz aku abes kul 7.00pm on dat day..
2 yg t'pakse amek tiket mlm..
so dalam kul11 sampai la aku di melaka central(MC)..
mase aku sampai..mak aku pun da sampai kt mc utk amek aku..
----------------------------------------------------------------
ekceli..aku blk mlk coz nak amek buku mandarin n ctu553 kt kazen aku..
dis sem..aku kene amek bahasa ke3..
so aku amek la mandarin..
saje je try bahasa ni...huhu..xtau la sng ke susah..
tp mase 1st class 2..
tergeliat2 lidah aku menyebut perkataan die..huhu
agk la menyusah kan..huhu
ape2 pn..aku nak try jgk..ushe tangge kejayaan..=)

No comments: