Tuesday, July 7, 2009

...cuti da abes...

uwaaaa.....sedih la kene tinggal kan uma...
sedihnyerrrr..
5/7/09-ari aku kne blk kolej(mak n kazen antar)...
ujan sangat lebat pd pagi 2...
so aku t'pkse gerak dr uma lwt ckt dr mase yg aku plan nk grk..
ikut plan aku nk grk kul 8am..
tp disebabkan ujn yg sgt lebat..
n aku pun agk tkt ckt nk drive waktu ujn lebat2 ni..
so t'pkse la tgu ujan reda ckit..bru aku gerak..
around nak dkt kul 9 bru aku gerak dr uma..
n dlm kul 11.15 baru aku sampi kolej..
kesian kat membe2 aku kene tunggu lame..
ekceli kami janji nak kumpul kat kolej pukul 10..
tp disebabkan masalah yg xdapat d'elakkan..
mereka t'pakse menuggu aku...
korang(pain.fana,mai)...sori sgt2 ye..
kite xsengaja la..sori..
ekceli kami nak dapat kan bilik satu aras(bilik sebelah-menyebelah)...huhu
sebab 2,kami kene daftar same2..klu x,jauh la kami t'pisah..=(
sampai saje kat kolej..aku terus g mendaftar..
after that,aku g naek bilik..
n mintak maaf kat family pain(rumate baru..huhu..) yg da lame m'nunggu..
then aku g kat kereta balik utk angkat barang yang banyak..
sgt penat on dat day..(kereta xblh bw msuk kolej...kene park jauh)
aku sangat berterima kasih kpd mak n kazen aku yang tlg angkat brg2 aku 2..
klu x,mesti dalam 5-6 trip aku kena angkat brg2 2..huhu

sume barang2 aku..byk x?..huhu

selepas siap angkat brg..mak n kazen aku dok rehat2(makan sekali) kat bilik aku b4 balik ke melaka semula..dalam kul4pm..baru mak n kazen aku b'gerak balik melaka..sangat sedih nak berpisah ngan mak..=(

No comments: