Thursday, April 26, 2012

Simple is Better

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera myLOVELY readers.

Masa untuk berubah,, harap kali ini perubahan ini akan berterusan. Bukanlah sekadar hangat-hangat tahi ayam. See the title,, SIMPLE is BETTER. So, lihatlah perubahan template fatin, lebih simple dan lebih kemas. Iyo tak? Header pun dah bertukar baru. Kali ini hasil kerja tangan fatin sendiri. Header dulu kawan blogger fatin yang tolong buatkan.Header kali ini lebih kurang macam dulu, cuma gambar saja yang telah diubah 100%.. huhu..

Dengan perubahan kali ini,, fatin berharap agar fatin tidak meninggalkan BLOG kesayangan ni kesepian lagi. Banyak perkara yang telah terlepas dan tidak dapat diluahkan kat dalam perut BLOG ini. Banyak memori yang terkubur tanpa sebarang kata. Aku dah lah 'short term' punya orang,, kalau tak dicoretkan, pasti terlupa begitu saja.

Kehidupan fatin sekarang pun bertepatan dengan tajuk entry kali ini. Kehidupan yang Simple,, perkara yang sudah dilewati,, biarkan saja terlepas. Tapi,, hari-hari yang mendatang perlu ditempuhi dengan penuh semangat dan harus berusaha gigih untuk mendapatkan yang terbaek. Selagi apa yang di hajati belum tercapai,, aku tak boleh berganjak dari tempat sekarang. Setiap apa yang berlaku, hadapi dengan senyuman.

Latest : Jejaki Fraser Hill on 25/3/2012

Mood : Bermalasan ke meeting petang esok!!

Till Then
^_^

  

No comments: