Sunday, January 3, 2010

Back 2 UiTM..

semalam ari pendaftaran kolej student uitm..so,,aku like other people yg dpt kolej pun g la balek shah alam..tp agak ramai la jgk kwn2 aku yg xdapat kolej..cian mereka kene wat rayuan..hope mereka dapat la..erm,,ekceli UiTM lambat 1week masuk dr u laen..membe2 aku yg u laen sume da start lecture da...tp..xpe la..xksh pun masuk lmbat..lg BESH...dapat rehat kt uma lame ckit..huhu..

sangat tired semalam coz jalan nak masuk UiTM sangat jem dr trafic light kat sk7..sejam aku tersangkut kt jem ni..penat kaki aku asyik tekan break n clush..=( da la jln kat cni berbukit bukau,,naseb bek xmengundur kete 2..huhu..cian kawan2 aku terpakse tunggu agk lame la 4 register same2..(frenz,,sori ya xsengaja..)..at last, kitorg dapat la bilik satu aras n dekat2 je..seronok la,,nanti leh study same2..cewahhhh..^_^

after dapat kunci 2..aku,mak,kak lyn,pain n dania pun g la angkat barang masuk bilik 2.. erm..agak terkejut la mase masuk bilik 2 coz,,sume furniture adalah baru..arrangement dalam bilik pun da tukar..(tp..tilam die xsedap sgt la,,sgt keras..)



Perabot Baru..!!

after da kemas brg ckit2..aku pun ajak mak g tesco coz nak beli brg ckt..then kami g makan kat sk2..mase kat c2 pulak,,boleh pulak Dania muntah. mak tengah makan mase 2,so aku la kene g cuci dania ckit..(tq 2 Pain coz tlg saya)..geram kt Dania..Saje je nak bermanje ngn aunty die ni.. tau la nnt lame xjumpe da..ish..dania,,dania..mase nak balik dr mkn 2,aku mintak la mak kunci kete..
then mak cakap 'kunci pd aten kn?'..
aku ngn senang je jwb..'mane ad'
then,,sampai2 kat kete,,aku tengok kunci ada kat tersagkut kt pintu kete..gile la aku ni..leh plk t'lupe nak amek kunci after kunci pintu 2..nasib bek la xde org lalu kat c2 mase kami g makan kot..klu x,ilang la enset ak kt atas dashboard kete,,xpun..kete2 skali ilang..hehe..=)

p/s : thanx 2 my mum n kak lyn coz da tolong saya..luv u all..mmmuuuaaahhhh..^_^

No comments: