Sunday, January 24, 2010

sHoppiNg + Muvee

da lme xupdate blog ni..almaklum la,,skrg tengah bz g2..lab repot melambak..tutor lg..xde mase la,,line ni pun xbape elok..susah nak on9..
ermmm....aku nak cite bout yeterday..ekceli byk yg aku nak cite,,tapi xingat da...banyak perkara yg da lepas berlaku..so cite da basi xpayah cite la..huhu~~~
so,,,,semalam aku g JJ Bukit Raja..g tengok muvee....cite ADNAN SEMPIT..gile kelakar cite 2..penat aku gelak...sengal je...hehehehehehe....aku g ngan budak kelas aku...(fana yonna,,liza,,senah,,fatin,,aino + housmate fana~kenji)..ekceli xplan pun nak g..tapi,,tibe pg semalam fatin datang n tanya nak ikut x??..di sebabakan aku kesorangan + kebosanan d'bilik..aku pun follow la mereka..ahakz...(",)
tiket kami pukul 5.20pm,,sementara menunggu cite 2 start..kami pun b'window shopping..semase b'jln2 2..tibe2 ak nampak suar yang aku sgt la suke..tapi harga die mahal la plk..so aku cube,try,test je la dulu..budak2 ni cakap cube survey kedai len plk..so aku ikut je la..huhu...after da jejelan 2..xde satu pun yg aku b'kenan lagi...sob3x..='(
then,after tengok wayang...aku macam xsedap ati je xbeli suar 2..hohoho...so, aku pun beli la jgk..so,,,,tenang da ati ku sekarang..tp,,,duit ku terbang menjauhi diri ku..ahakz..('',)
mase aku beli file kat JUSCO 2...die xbagi plastik..agk terkejut jgk la aku..die masuk kan dalam paper mcm envelop..susah kot nak bawa b'jalan..huhu...rupe2 nye,,,baru ku tau bahawa setiap ari sabtu bg negri selangor adalah ari tanpa plastik..=)




suar n baju yg menambat ati ku..hahaha~~

ni la envelop yg meletakkan brg2 ku..(",)

p/s : kepada sesape yg nak shopping ari sabtu kat selangor,,bawa la beg kosong ciap2..huhu

No comments: