Monday, January 25, 2010

kerNa Ter'iKut'

semalam,,saya g maen ice skating..huhu...ni pun sebab terikut si pain g lunch.. mule die ajak sy g lunch je..coz dr pg sy xmakan pape..sbg rumate yg prihatin..die pun ajak saya g mam sama,,wif her frenz from perak..after lunch 2,,saya pun cakap la saya nak balik kolej..then,,pain,e'ah n pain's frenz,,ajak g sunway pyramid(men ice skating)..mule saya xnak la kan coz keje macam byk je kene wat kt bilik 2..after mereka ajak jugak,,saya pun t'ikut' la same.. agak best la jugak kuar bersame mereka..on that day,,our game di 'sponser' by afiq(kawan pain) n hafiz (kawan afiq)..thanx for them...
thanx a lot...
nothing 2 say..so,,layan pic je la..(",)
before b'skate'..huhu
is it ME??..
on the ice..lalala~~~
from left : afiq,,hafiz,pain,,e'ah,,me

kat cermin mesti kene ada..lalala~~

No comments: