Sunday, October 3, 2010

Contest : Bersama Si Kecil

Salam Readerz..
straight to the point la,,
fatin nak join contest lagi,,
contest ni di anjurkan oleh,,


Term and condition ;
* Wajib letakkan tajuk ‘Contest Bersama si Kecil’
* Letakkan banner di sidebar anda linkkan kepada halaman contest ini
* Sertakan link entry korang pada entry ini.
* Wajib gambar anda sendiri & bersama anak@ anak sedara@ adik 
* Tag kepada 3 orang rakan blogger anda (pastikan mereka tahu)
*copy paste from Cik Gayah je..huhu


Hadiah :-
1. 1x Wang Tunai RM50
2. 1x Wang Tunai RM30
3. 2x Saguhati Topup RM10


inilah picha yang fatin pertaruhkan..^_^
ini ialah picha dania with her aunty..
waktu ni dania kecik lagi,,baru 7bulan..
sangat geram dengan Si Dania yang bulat2 ni..
rasa macam nak gigit2 je..huhu.. =p
rindu sama ini budak kicik..

lastly, fatin nak tag kawan2 pula,,
1. Pa'in
3. E'ah

Kepada yang berminat,, yok la kita meramaikan penyertaan..
Done

7 comments:

ASaDa RyutaRo said...

wah... gud luck yer.. hihi =P

E.d.Y said...

bukan stakat leh menang contest ni, leh menang pertandingan ibu mithali sekali ni..hehe

Gayahspears said...

salam knai fatin~
thnk sudi join contest nih~ gayah polo kamo jugak ya..hihi :)

misz FaTiN said...

asada : TQ.. ^_^

misz FaTiN said...

edy : nampak ke bakat fatin jd ibu mithali?... mudah2an la nnt kan.. huhu..=p

misz FaTiN said...

gayahspears : tq da tgk2 picha yg fatin p'tndingkan.. hope kamu berpuas hati.. ^_^

E.d.Y said...

amiinnn..cepat2 la yer...hehe