Friday, September 24, 2010

Ayam Penyet

Salam Readers,,
Fatin nak cerita ni,,
Semalam,, fatin pergi makan ayam penyet..
1st time of mylife makan nasi ayam 2.. teruja sekejap..huhu
Kami makan kat Wong Solo,,
At Pusat Kormersial Sek7,, Shah Alam.
Sangat Best!!.. huhu..

At Wong Solo

In front of the restaurant,,
Kekenyangan lepas makan..huhu ^_^

Kat kedai ni,, dia ada dua jenis tempat makan tau,,
Satu duduk di kerusi,, satu lagi duduk kat bawah,, mcm tempat kami ni. ^_^
yang side duduk bawah tue,, limited edition tau.. Ada 5 je..
kami kira bertuahlah,, duduk bawah 2,, macam dapat privacy sikit..hehe

Nasi ayam penyet set,,
ada ayam,, terung,, tempe,, salad,, air mineral cup
Price : RM10.90

Ayam penyet itu sedap,, 
erm.. wallahh.. ^_^

lain kali fatin nak try set pecel lele pulak la,, ada ikan keli..
nampak macam best jugak..huhu

p/s : ada sesiapa tak nak belanja fatin??... ^_^

7 comments:

Fakhrur Razi berkata said...

hohoho mahal btol smpai 10 hinggit ;O
tapi mmg nmpk sedap powng
huhu

misz FaTiN said...

xpela sesekali mahal..
asal kan sodap..huhu.. ^_^

E.d.Y said...

ayam penyet mmg sedap

misz FaTiN said...

nyummy..nyummy..huhu.. ^_^

My TeRrIToRy... said...

bestnya nasi ayam penyet tu...waaahhh kelaparan mula menerjah dalam saluran usus kawe...adoiiiii air liur mula membasahi lidah dan bibir hehehe

misz FaTiN said...

my territory : pagi2 lagi da lapar ye?.. x break1st ke?..huhu

jk said...

wah sodap3!@