Monday, May 16, 2011

Perempuan pun BOLEH

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera myLOVELY readers..

Korang apa khabar?
Harap sihat-sihat hendaknya.
Alhamdulillah.. Pada 11 May 2011
Fatin dah selamat merempit dari Shah Alam ke Melaka..
Ingat lelaki je ke boleh? Perempuan pun boleh..
Zaman sekarang ni,, tiada yang mustahil..
Terima Kasih kepada myMUM
yang telah menfollow anak dara dia yang sorang ni..
Sayang MAK sangat-sangat.
Dah sensorang kenalah kuatkan semangat je.
I must to be independent!!
Esok pagi2 nak drive ke Shah Alam pula.
Tapi sekarang dah pukul 2.00 am tak tido lagi..
Kenapalah mata ni tak ngantok lagi ek..aishh..
Neves nak presentation esok kot.
Hope semuanya berjalan dengan lancar.


Mencuba sesuatu yang baru sangat BEST..
Till then,,
^_^

11 comments:

msredcheesecake said...

cik faten,

gud luck presentation nye ya....dapractice depan cermin kah? heheeee....

teringat zaman bajar dulu.mmg neves kalu kene present.

forever love said...

good luck akk...

storyfromme said...

good luck ye.

zuwaidah said...

all the best.
psssttttt cantik posing tu

bantalbucuk said...

betul tu..perempuan boleh buat apa yang lelaki buat..hehe

good luck fatin..!! i know u can do it.. :D

NOOR FATIN said...

insyallah bleh. gudluck!

Faten Rosli said...

msredcheesecake :
thanx.. kelmarin x practice dpn cermin pun.. xsempat..hoho

Faten Rosli said...

forever love , storyfromme :
Tengs awak2.. ^_^

Faten Rosli said...

zuwaidah :
tQ..
cantik ke?.. *blushing*
huhu

Faten Rosli said...

bantalbucuk :
yeahh!!! u r rite.. huhu

tengs eka. :)

Faten Rosli said...

NOOR FATIN :
tengs..
dgn ucapan gudluck dr kalian..
fatin selamat dah present :)