Saturday, May 7, 2011

Saya sayang DIA

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera to all myLOVELY readers..

Pstt..psttt.. Korang..Korang.!! Meh fatin nak ingatkan korang sikit ni. Weekend ni penting untuk DIA tau. Korang jangan buat-buat lupa pula ye. Mungkin DIA sedang menunggu seungkap ucapan dari korang. Kesian DIA tertunggu.-tunggu. Jangan buat DIA sedih tau. Kalau fatin la kan,, fatin tak sanggup tengok DIA sedih. Bila terbuat DIA sedih,, komfem fatin akan rasa bersalah sangat. Aku hanya insan biasa tidak terlepas dari terbuat salah. Owh.. maafkan la diri ini wahai kesayangan hamba.

So di kesempatan ini,, fatin ingin mengucapkan :

'SELAMAT HARI IBU
kepada semua IBU-IBU di dunia ini.
Tanpa kalian,, tiadalah para cendiakawan
Tanpa kalian,, tidak lahirlah seorang doktor
Tanpa kalia,, tidak lahirlah seorang engineer
Tanpa kalian,, tidak lahirlah seorang guru
Tanpa kalian,, tidak lahirlah seorang pakar agama
Tanpa kalian,, tidak lahirlah seorang insan yang bernama ANAK!!
Terima Kasih wahai ibu-ibu'

Maka,, jadilah anak yang berjasa kepada kedua orang tua.
Hargailah mereka selagi hayatnya..
Sayangilah mereka sesungguhnya..
Sedekahkanlah ayat al-Quran sekiranya DIA sudah tiada..



Till then,,
^_^


note : 1 paper to go.. Go Fatin Go!!!

6 comments:

kakchik@ella said...

Selamat Hari Inu buat Ibu Faten. Teruskan jadi anak yg baik ye Faten.

forever love said...

kakchik.. ibu la.. bukan inu.. hihi

selamat hari ibu ye makcik...

Faten Rosli said...

kakchik@ella : insyaallah. i'll try d'best to be a good daughter.. :)

Faten Rosli said...

forever love : kakchik typo sbb neves ngn iteww kot..huhu

~Kirin Selama Perak~ said...

so sweet~
:D

Faten Rosli said...

~Kirin Selama Perak~ :
hehe.. maceh..huhu..
:D