Monday, March 22, 2010

~Home Sweet Home~

Last thursday,,I go back to Melaka (myhometown).. Almost 1 month,, saya xbalik Melaka.. BZ ka saya?.. ermm...agak sibuk la juge..(dengan test nye,,assignment nye,, lab repot nye) arghh...agak pening di situ.. saya rase this sem,,hidup saya di kampus ni macam tidak teratur saja,,kenapa ye??.. I dont know what to say..huhu..
.
So,,bila da balik uma tue..faham2 saje la.. keje saya kat rumah adalah teman mak g beli barang,, pastu g shopping2 ngan mak,, men masak sikit,, tengok TV banyak2,, n tido...zzZZZzzZzzZZzz..

On Friday at 8pm,, saya g shopping kat Jusco baru@Melaka with mymum.. sangat besar,,penat berjalan..huhu.. Disebabkan mybezday around the corner,, saya dapatlah my 2nd present from mymum pule.. Sukenyerr...(^_^)
.
On that day juge la,,kunci kereta hilang,, saya pun xperasan tercicir di mana.. kenapa la saya careless sangat ye??.. aduh...!!.. nasib baek la mykazen ada keje kat JJ 2,,so tunggu la dia abes keje (around 12am),, then bagi kunci rumah kat dia n suwo dia bg pakcik kami kunci itu dan saya pun tunggu la pakcik bawa kunci kereta yg kat rumah..Lastly,,dalam pukul 1lbh juge la saya pulang ke rumah.. cian kat mak saya kene tunggu lama2 macam tue.. arghh..why I'm so careless??...
.
..my luvly mum..
p/s : jiwaku masih di rumah.. (-_-)

No comments: