Sunday, March 28, 2010

Nice 2 MeEt yOu aLL

Semalam saya, Mira, Ajar n Zaty they are all myclassmate pergi la jejalan ke PKNS, SACC mall and Plaza Alam sentral. Ekceli saya hanya lah pergi sekadar ingin untuk menghilangkan rasa bosan di hujung minggu. Manakala,,mereka pula pergi untuk membeli-belah. Ajar n Mira pergi untuk membeli Persalinan mereka untuk dinner course kami pada 2 April 2010. Izzati pula pergi untuk membeli barang2 keperluan asas.

mira,,ajar,,me,,zaty

semasa berjalan2 itu,,tibe kami ternampak ada orang2 sedang berkumpul. So,,kami pun menyibukkan diri di situ..huhu..rupe2nye,, Hot FM crew singgah di SACC mall..sangat teruja jugak la aku mase tu..huhu.. Mereka waktu itu sedang mengadakan program 'Si Kecil yang Geliga'.. and yang paling aku seronok adalah aku dapat bergambar ngn Fara Fauzana, AG, Kiran the DJ of Hot FM  .. First time,,dapat bergambar ngn mereka secara dekat2 kot,, klu kat Jom Heboh,,xpenah dapat amek gambar bersama. kesian saya kan..huhu..

Sangat suke Kak Fafau..=))

AG tinggi la,,ke aku yg pendek sgt??...kompius..huhu

Kiran buat2 Macho..huhu..

..ajar,,fafau,,me..

Hot FM Best!!..Lebih hangat dari biasa..

Erm..mereka sume sportive n happening,,bile la saya dapat berjumpe face to face dengan mereka lagi ye??..keberangkalian nye sangat kecil..huhu

p/s : kepada emy n fana..lain kali jangan tinggal kan kami lagi..huhu..(^_^)