Monday, March 15, 2010

~shopping + men bowling~

hari sabtu saya g shopping2 n tgk muvee (V3)
hari ahad g maen bowling pule..
seronok2..huhu~~
On Saturday,,
sgt besh b'shopping2..saya g Time Square(TS)..mase tue rase mcm nak beli satu TS je..murah2 je..nasib baek la duit xmengizin kan sgt..so beli la 3helai je baju..(sikit je kan??..huhu)..on that day jgk,,saya dapat hadiah 1st for my becoming bezday from him..sangat seronok...chantek n sweet...huhu (next post,,baru leh tunjuk what I got from him~wait~~)
On Sunday,,
saya pegi maen bowling kat Ole2 Super Bowl,,,after lunch at his sister house..kami pergi ber4(dier,saya,ika,ira)..ekceli xplan pun nak pegi..mase die nak antar saya balik kolej,,tibe2 die ajak maen bowling..saya pun ON je la..huhu..Then,, saya pun suruh la die mengajak adik2 nye sekali.. Maen ramai2 baru seronok.. Dah lame xmaen bowling ni,,sakit2 badan dibuatnye..Lenguh tangan nie sampai arini..Ermm,,,tapi yang xbest nye on that day ialah,,saya kalah dengan die...=( (1st : Die , 2nd : Me , 3rd : Ira , 4th : Ika)
Di sekitar Ole2 Super Bowl :

~~setelah kembali di kolej,,pulun bace chemtech...mantopp!!!..huhu..~~

No comments: