Sunday, March 28, 2010

Tag : From Pain

Aku kebosanan,,so rase macam best je if jawab tag from myluvly rumate nie..huhu

Siapakah diri anda di rumah?
saya adalah anak pertama dan terakhir kepada mak saya i'm d'only child in my family Sangat manja kot,, tapi kadang2 suke mendiamkan diri,,sangat sensitif..mudah nangis if tgk cite yg sedih cepat je bergenang air mata ni..malunye..huhu kalo nak makan,kene pakse baru makan,,suke mak suap mkn n tido ngn mak,,kuat tido..huhu,, sangat disayangi oleh nenek saya yeke??..suke ati aku je men agk2..huhu,, lebih suke memasak dari mengemas rumah,,suke ajak mak saya jalan2,,caring,,cepat memohon maaf if bersalah,,kadang2 degil jgk sikit kot..huhu..tapi saya sangat sayang kepada family saya

Siapakah diri anda di samping rakan?
entahla,,hepi go lucky,,sometime moody jugak,,sangat pentingkan persahabatan,,jujur,,selagi mampu saya akan menjaga perasaan mereka,,mudah terasa juge,,mengambil masa untuk rapat dengan sesorang,,if yang xkenal saya, mereka mesti akan berkata saya ni sombong sebab saya akan diam je,, tidak reti memulakan persahabatan i'm not talkative person with foreigner,,yang laen xtau la,,susah untuk kita nilai diri sendiri,, ape2 pun saya sangat menyayangi kawan saya..

5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai:
1. hasrat hati nak mebawa mak n nenek g umrah bersama2 
2. nak bawa mak g jalan2 byk tempat b4 kawen
3. nak ada kereta sendiri,,saya suka mini cooper mampu ke saya memiliki nye nanti??
4. erm..tamat degree ni dengan cemerlang..i'll try my best 4 my mum n my future life
5. nak honeymoon kat Paris..hehehe..=))

Siapakah nama pasangan anda?
Muhammad Hafiz Bakar hope sangat kami akan kekal selamanye

Ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda:
1. Penyabar
2.Memahami saya 
3. Melindungi,,caring
4. Terima saya seadanye,, i'm not a perfect girl
5. Yang sangat saya suke,,die sayang saya.. saya sayang kamu juge..

Bilakah tarikh anda couple?
not have a specific date..sumenye kebetulan..huhu

Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
clash..hope itu adalah yg 1st n last

Lagu tema cinta anda:
Aizat - Kau Aku

Apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda?
nothing...he such a perfect guy,,saya menerima segala kekurangan n kelebihan yang die meliki..
tapi kalau boleh,,saya nak die belajar untuk menjadi some1 yg lebih romantik..huhu

Tag 10 rakan yg lain, aku dah penat-penat jawab, turn korang la plak!!
malas nak tag pai 10 sO pemangsenyer adelah:
xtau nak tag sape,, so,,kepada sape2 yang terbace n rase nak wat Tag ni,,sila kan la ye..=)