Friday, March 26, 2010

.:Unexpected Night:.

On 24 Mac 2010,,
Di saat aku sedang bergayut dengan dier..Dalam pukul 11pm++,,Tibe2..Tok...Tok..tok..pintu bilik ku diketuk..Aku menjerit seperti baisa "Masuk..!!" Rupe2nye,,emy,fana,ajar,jijah,mai,dila mengetuk pintu.. and terus cakap HEPY BESDAY.. Sangat sedih masa itu kerana...
Mereka (ajar,fana,emy,jijah) berkata : Fatin,,cik,,paten,,sori la..kitorang lupa sangat bezday ko ari ni..sori sangat2..Kitorg BZ bace Corrosion la.. walaupun begitu,,aku sangat berterima kasih kat mereka kerana still ingat my bezday.. 
makanan mula2 yang dibawa oleh mereka..
They said : Sori la,,nothing spesel coz baru je teringat nie..

Then,,tidak lama selepas itu..tibe,, pintu bilikku di buka lagi,,'Hepy Bezday 2 you..Hepy Bezday 2 you..Hepy bezday 2 paten,,Hepy bezday 2 you"... Bal, Ecah,Kak Mun, Mai, Zatie, Ainnur, Mira, Fauziah, Dila datang membawa kek..Rupe2 nye,,baru ku tahu yang mereka telah berkomplot untuk melupakan aku..huhu.. Saat itu,,aku berasa sangat terharu..Berderai lagi mutiara jernih dimata ku..nape la aku ni sensitif sangat ye??.. Selepas itu,, bermula sesi makan kek yang sangat sedap (chocholate indulges..tapi,,kek tue da cair ckit la..huhu)  After makan2 tu,,aku ingat xkan kene la colet2 kek kat muka..tapi,,apabila si fatin iylia abes meeting n datang mngikuti party itu,, die pun mencoletkan la kek itu ke muka ku..sabar je la..huhu..abes muka saya yg cun ini..hahaha..

Chocholate Indulges from them..BESH2x..

Thankz all my frenz..
Sayang Korang sume.. mmuuuaaahhh...
I really appreciate it..

nota kaki : kecian kat myluvly rumate coz xdapat join..die ada keje yang xdapat dielakan.. ape2 pun,, TQ 4 d'advance present..Sayang kamu..(^_^)

No comments: