Tuesday, November 16, 2010

Award : Blog Cantik

Salam readerz,,

U'ols know what???
Fatin dapat award lagi..Yeay.!!
Sudah lama tak dapat Anugerah seperti ini..huhu
Terharunye..T_T

So,, inilah award yang fatin dapat..^_^

Award ini di anugerahkan oleh misyamissyou
Award Blog so Cantik,,
cantik ke myblog??..i want to know..pliz answer..hehhe

Untuk memastikan fatin dapat award ini,,
so,, fatin nak perlulah jawab soalan yang misyamissyou nak tahu jawapa nyer..

1. Nickname untuk Pemberi award
Betol tak ni nickname awak?..huhu

2. Ucapan untuk pemberi award
Terima kasih setinggi gunung di ucapkan di atas kesudian misyamissyou memberikan fatin anugerah ini..
Saya rasa berbangga dan sangat terharu.. ayat sgt skema di situ..huhu..

3. Nyatakan 6 favourite singer or band yang anda minat
Alamak payah nak jawab ni,, ekceli fatin tidak la fanatik kepada penyanyi2 itu..
apa yang fatin suka ialah lagu mereka,, kalau lagu tersebut kena dengan keinginan fatin,, fatin layan saja lah..
so,, fatin tak tahu nak letak singer apa..huhu..

4. Tag 10 orang
Fatin nak tiru macam misyamissyou lah,, i'll inform at chat box..

DONE


note : I want to sleep.. Sambung esok pula BW.. Nite.. (-_-)

9 comments:

E.d.Y said...

apa yg cantik tu??mesti background yg warna warni ni

misz FaTiN said...

edy : nape dipersoalkan??..i noe la myblog xsecantik urs..T_T..(poyo je ayat sy..huhu..)

man yusoef said...

huhu..xpenah pon dpt award..haha

misyamissyou said...

weee~~~

Enna Banana said...

thanks awak! nanti enna buat entry, enna bagitahu eh ^.^

misz FaTiN said...

man yusoef : cian die xpenah dapat award.. amek la award ni,, fatin bg.. ^_^

misz FaTiN said...

misyamissyou : wooo~~ ^_^

misz FaTiN said...

enna banana : u r welkem dear. ^_^

Enna Banana said...

enna dah buat entry dah!

http://enna-banana.blogspot.com/2010/11/award-from-aten-and-cik-najwa.html