Thursday, November 18, 2010

Qorban Story

Salam readers,,

Semalamkan hari raya Qorban,,
Fatin pun tak lepas peluanglah,,
pergi tengok orang sembelih lembu tau,,
tahun ni,, kat kampung fatin,,
ada 4 ekor lembu yang dikorbankan,,
tapi family fatin tak buat korban tahun ni,,
so fatin g tengok lembu disembelih kat surau depan rumah je.. ^_^

Aktiviti menyembelih lembu sedang di jalankan..
nasib baek lembu itu tak berang,,
kalau tak,, mesti fatin kene kejar coz fatin pakai baju kurung merah..huhu


Lembu telah selamat di sembelih,, ^_^
itu sahaja picha untuk proses sembelihan tahun ini,,
fatin tak tengok proses yang laen,,
panaslah,, terus balik lepas tgk satu da kena sembelih..huhu..
bajet macam puteri lilin..huhu

 cuba u'ols teka,, air apakah ini?..huhu..
ok..ok.. kesian korang nak teka2 ni..
meh fatin bagitau je air apakah ini,,
ini adalah air paip kat rumah fatin pagi ini..
nampak macam air tea kan??. xpun macam air asam jawa..huhu..
geram nye,, nak cuci muka and gosok gigi pun macam tak lalu,,wekk..
nak mandi pun sama..
geramnye air kotor macam ni,,
semalam petang air tak ada,, pagi ini pula,,
air keroh.. T_T
sengsara wooo..

ok lah..
stop here.. ^_^




6 comments:

AHMAD KAMAL B JANUDDIN @ IBRAHIM said...

ayer keroh kat melaka..
smalam kat kluang pun xder air..
kat sri kinta pun xder air..
bnyk tempat xder air.. huhuhuhu

E.d.Y said...

lembu bukan leh nampak 1 warna je ke??die xnampak pun warna merah sebenarnya

saya afi. said...

at first sy teka tu air asam jawa. hehehe.

hope air kat rumah fatin da oke, :)

misz FaTiN said...

kamal : musim2 ujn xmenentu ni,, air akn mnjadi masalah..T_T

misz FaTiN said...

e.d.y : betol ea cam 2?.. fatin xbelaja la psl lembu..huhu..:p

misz FaTiN said...

saya afi : mmg nampk pun mcm air asm jawa..nak try mnum x?.. mst sore merdu nnt..huhu..

alhamdulillah,, air kat uma sy da pulih spt biasa.. ^_^