Saturday, November 27, 2010

I'm Lucky

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera Readers..

Kelmarin,,kelmarin,,
fatin BW ke blog rakan2 seperti biasa,,
pastu fatin pun pergi la jengok2 ke blog BECAHITAM juga..
Time fatin datang tu,, Si BECAHITAM sedang menganjurkan GA

Inilah GA beliau..

GA beliau sangat mudah,,
beliau hanya memerlukan 10 pengomen yang terawal mengomen entry GA ini..
coz I'm a Lucky person,,
so fatin berjayalah memenangi hadiah dari Si BECAHITAM


ini buktinya ye,, huhu..
Si BECAHITAM mahukan maklumat fatin untuk penghantaran hadiah..huhu..^_^

Dan pagi tadi..
toon..toon..toon..
hon moto bertalu2 di hadapan rumah fatin..
Encik Posmen rupanya yang datang pagi2 ke rumah fatin..

En.Posmen : ni fatin ye,, ada barang untuk kamu..
Fatin : owh.. yeke?.. Terima kasih..

Nama pengirim yang tertera ialah BECAHITAM
Dan fatin terus teringat akan GA BECAHITAM..huhu
Sungguh cepat dapat hadiahnye.. seingat fatin,,
fatin baru je 2-3 ari bagi info.. laju betol Si BECAHITAM ni..huhu
Masuk2 rumah je,, fatin dengan rakus membuka sampul itu..huhu..

Dan hadiah yang Fatin dapat ialah,,
jeng,,jeng,,jeng,,,

tengok,,memang best la si BECAHITAM,,
hadiah beliau,, siap ada URL blog beliau lagi..
mesti fatin tak akan lupa blog beliau lah.. ^_^

Kepada Si BECAHITAM,, fatin mengucapkan,,
TERIMA KASIH DAUN KELADI,,
ADA HADIAH, BERILAH LAGI..
huhu.. ^_^

Si BECAHITAM sekarang ni masih lagi bermurah hati memberi hadiah
kepada pengunjung2 bertuah,,
so marilah kita ramai pergi TERJAH blog Si BECAHITAM..
yeay..^_^


Note : Bagus juga cara Si BECAHITAM mempromosikan blog beliau..
Go.. Go.. BECAHITAM ^_^

10 comments:

bantalbucuk said...

cik.fatin..i tagged ur name..! ;p

chentamiera said...

wahhh....best2...

misz FaTiN said...

bantalbucuk : ok.. nnt fatin cuba.. ^_^

misz FaTiN said...

chentamiera : hehe.. bestkan.. ^_^

E.d.Y said...

wah..tahniah..:)

misz FaTiN said...

e.d.y : owh.. trimas ya.. ^_^

eT said...

mmg lucky...best3...

misz FaTiN said...

kak et : hehe.. TQ..^_^

Miza Yusof said...

tahniah fatin :)

misz FaTiN said...

miza yusof : tengs miza.. ^_^