Thursday, June 10, 2010

Alamanda..oh..Alamanda

Dalam dua ari nie,, aku rase seronok sangat..dua malam berturut2 aku g Alamanda..on tuesday,,aku g ngn DEAR.. hepi sgt die dtg jumpe aku..huhu ekceli,, g alamanda nak makan Domino tapi,,aku ni senget betol la..tersalah tempat la pule,,kat Alamanda,,mana ada Domino...huhu..so,,DEAR pun decide on that night kami makan pizza hut je la.. Erm,,ok juge la,, kami amek pizza yg baru 2..sangat2 besh...1st time makan 2..memenuhi cita rase betol la...huhu..nnt nk mkn lg la..huhu

aku jatuh cinta wif pizza fish king..=))

me n DEAR..

Last night pule,,aku g Alamanda lagi.. kali nie,,p dengan myfrenz (Aino,Mira,Ct,Senah).. kami g tgk muvee,, kami tgk cite.. LAGENDA BUDAK SETAN.. aku suke jalan cerita die.. n lagu 'Bila Cinta' tue sgt kene dgn cite ni.. Cite ni,, amat sesuai dengan jiwa ku yg lembut..kihkihkih.. Die telah membawa aku sedih bersamanyerr...sedih seh,,tangkap leleh..huhu.. Ape yg aku dapat dari cite ni ialah,, dalam bercinta ni,, banyak halangan n dugaan yang perlu kita tempuh dan hadapi bersama.. Aku rasa,,sangat sukar untuk mendapatkan cinta sejati...Cinta itu,,perlukan pengorbanan.. Jujur dan ikhlas itu,,sangat penting.. kite jgk jgn la terlalu mengikutkan perasaan dalam melakukan sesuatu.. Lagi satu,, aku suke watak Kasha dalam cite ni..aku arap DEAR aku leh jadi romantik macam Kasha..hehe..(^_-) 

thumbs up 2 dis muvee..(^_-)

No comments: