Monday, June 21, 2010

.:Top Blogger Award:.

Da lama tak update blog.. BZ kah aku??.. Owh..NO.. huhu..
Ekceli,, weken baru nie,, aku balik umah..
tibe2 rasa rindu sangat kat kampung halaman.. (^_^)
kat uma line broadband aku tak bape power..
so,, malas la aku nak on9..wat tension je..huhu
baek aku beristirehat bersama mak tersayang je...
waa.......rase heaven sgt dok uma..
weken nie,, nak balik lagi.. yeay!!!..

back to d'title,,
ermm,, dikesempatan aku tengah on9 nie,,
aku pun nak amek la award from myfrenz,, air-ah
yang,, TQ 4 d'award..


1- apa nama blog kamu dan kenapa letak nama tu
-nama blog:..mYway iS MyLife..

reason: i luv myway in mylife.. hope saya akan tabah hadapi dugaan..

2- apa nama url blog dan dari mana datangnya idea tue
- nama url blog:http://atentiqa.blogspot.com

idea dtng dari nama saya sendiri..

3- apa method dalam penulisan misz fatin
- method: ape2 je yang saya rasa nak share with ma frenz..
besenye,, suke tulis pasal moment2 yang terindah in mylife..

4- pernah rasa nak hapuskan blog? sebab musababnya?
-xpenah kot,, even saya rase nak berhenti menulis pun,,
saya xakan delete blog saya.. biarlah die jadi kenangan..

5- pernah ahli keluarga anda baca blog nie?
-penah juge..malunye..huhu=))

6- apa perasaan anda bila ada orang kata blog anda buruk sedangkan
ada orang lain cakap blog anda cantik
- saya xkesah,, janji saya hepi..huhu
setiap orang mempunyai pandangan yang berbeza..


7- bila blog anda diberanakkan?
-ermm..tgk kat my1st entry la..
mase tue la ari lahir myblog..huhu


8- siapa orang pertama yang tahu anda ada blog?
-saya lah..huhu

9- apa perasaan anda bila ada orang berkata tentang blog anda di sekolah
- erm..no komen..=p

10- 10 orang yang bakal di tag.

lagi 6org xtau nak tag sape lg..
sape2 yg laen yg folo saya..
amek la award ni ye =)

No comments: