Wednesday, December 1, 2010

Muvee time : Ngangkung

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera readers,,

Hari ni sangat letih..
Fatin meronda2 satu Banda Hilir selepas menonton
NGANGKUNG

Cerita ni sangat BESH..
moh la u'ols ramai pergi tonton ya..^_^
Dalam cerita ni,,mempunyai unsur-unsur
seram, komedi, kekeluargaan , sedih sikit
Cerita ni mengisahkan tiga orang suami orang yang ingin menjadi cepat kaya dengan jalan yang salah.. Mereka selalu mebeli nombor ekor. Selain tue,, mereka juga memohon nombor ekor daripada tok bomoh yang mengarut...huhu.. so,, saksikanlah untuk mengetahui kesudahannya..

..I give 4 stars for dis muvee..
^_^


Note : Hari ni bezday my super duper kazen,, Nur Alia Natasya
Tasha sudah 7 tahun sekarang. 
Thats why fatin keluar berjalan2 dengan si tasha,,
to give her some joy on her bezday.. 
..HAPPY BIRTHDAY TASHA..

..May ALLAH Blessed you dear..



10 comments:

MIMIE AIZA said...

cerita ni memang best pun :)

misz FaTiN said...

mimie aiza : besh..besh,,besh.. ^_^

Enna Banana said...

huaaaa..enna tak tgk agi! agak2 cd cetak rompak ada tak? haha :P

fathiah said...

nak p tgk nih.... cam best

misz FaTiN said...

enna : g la cri cd cetak rompak. xpun try donlod je nnt..huhu.. tp tgk kt cinema best.. coz tgk rmi2.. nnt leh gelak rmi2..hehe.. ^_^

misz FaTiN said...

fathiah : moh la pi tgk.. seronok2..huhu..;p

NOOR FATIN said...

xdapat tgk sebab pawagam kat tganu cuma satu dan jauh pulak tu =,=

misz FaTiN said...

noor fatin : owh.. cian kamu.. tgu raya nnt la.. mst die kuar tak tv..huhu.. ^_^

Suhami Ahmad said...

atok suko pelakon2 eh tu...memang sedio lawak..dan banyak nilai dan pengajaran dalam cito ni

misz FaTiN said...

atok : btol2x.. byk nilai dan pengajaran nye..